Rabu, 18 Juli 2012

Amoi Dara Part 1

Pertengkaran tadi benar benar membuatkan aku bosan dan tension.Untuk release tension aku menghabiskan masa di sebuah disko berdekatan.Walaupun dalam disko tersebut bercelaru dengan bunyi yang tah aper aper tah.Namun aku dapat gak release tension aku nie......Sedang aku dok mengelamun tiba tiba aku rasa seperti ader yang mencuit bahu aku.......Aku berpaling......woyooooooo amoi sih!!!!! Mata aku tertumpu pada keindahan pangkal kedua buah dada amoi........Aku leka sekejap.....Eh! kawan ader orang duduk disini tak???? Tanya amoi itu pada aku. Ah!!! oooooo takder takder jawap ku.kekeke dalam hati aku ketawa sendiri.Fuh! punyalah putih dan montok buah dada amoi nie geram aku sih!!!!

Amoi tu datang ngan member dia tapi member dia ader pakwe sedangkan amoi nie sorang jer. Amoi tu senyum jer tengok aku. Aku pun senyumlah balik.Muzik bergema dengan kuatnya dan aku pun bertanya amoi tu. Amoi u dari mana???? Dari Singapore..... OOOOO aku kata.Mana boyfriend u??? Tanya ku lagi...Dia tak dapat datanglah....i boring tengok dia...Aku hulurkan tangan i shaz u???? I Lulu and this my friend Lucy and boyfriend Ricky.Aku bersalaman......Waktu Lulu tunduk mencapai minuman sempat gak mata ku menjeling kearah buah dadanya...Emmmmm geram betul aku.

Malas nak berbual aku sambung balik mengelamun tadi.....Tiba tiba amoi tu mencuit bahu ku Jom dance.......Jommmmmmmmmm aku kata.Aku aper lagi tunjukkan segala skil yang aku ader..Amoi ketawa dan terus dance.Sambil dance mata aku terus tertumpu pada kedua buah dada amoi tu yang bergerak gerak mengikut rentak muzik.Fuh! aku menelan air liur..........Sabar kata hati ku.... dari music rancak kini menjadi slow...... Kini giliran aku pula mempelawa amoi .Amoi malu tapi setuju. Apa lagi aku memeluk pinggang amoi lembut.Amoi membalas.....Aku membisik ke telinga amoi u datang sini ader aper....Saja...but today is my birthday.Oooooo aku kata happy birthday.Aku eratkan lagi pelukkan ku hinggakan dada ku dapat merasai kepejalan daging amoi tu.Emmmmmmmm empok aku kata.Tangan aku mula mempermainkan peranan tangan ku mula mengosok gosok dibelakang badan amoi. Amoi yang berpakaian simple tapi membuatkan batangku mengangguk anggukkan kepala. Amoi melentukkan kepala ke bahu aku.Peh! ader can nie aku kata.Aku mula memberi ciuman di telinga. Amoi diam jer tak membantah. Membuatkan aku lebih berani. Kini tangan ku mula mencari dua gunung yang berdiri megah didada amoi.Aku mula meramas lembut.......Amoi diam tidak membantah.Tangan ku mula masuk kedalam baju amoi....walaupun agak sempit namun aku mudah mem masukkan tangan dengan pertolongan amoi.Kini hanya sehelai kain nipis agak keras yang menhalang tangan ku dari terus menjamah kehalusan kulit buah dada amoi.Namun aku berpuas hati bab dapat gak merasa buah dadanya yang mula mengeras....Aku meramas ramas lembut hinggakan amoi meng geluarkan bunyi keenakan......ahhhhhh...................

Tangan aku sebelah lagi mula menarik punggung amoi agar rapat mengena batangku yang dah lama tegang.Geselan berlaku antara batangku dengan cipap amoi...Walau pun amoi memakai skrit pendek dari jeans namun aku dapat merasa tembam cipap amoi.Lepas sebelah sebelah buah dada amoi tu aku ramas........Sedang syok aku melayani kepejalan buah dada amoi tiba tiba terang .Kelam kabut aku menarik tangan ku keluar.....aku dan amoi ketawa.....dan amoi menarik aku duduk.

Aku tengok Ricky dan Lucy dah mabuk....Aku tanya amoi....U naik aper datang sini.Dia kata naik kereta Ricky.So macam mana nie sekarang.Aku kata takper aku tolong hantar u ke hotel kay. Amoi setuju dan senyum kepada aku.Aku mepapah Ricky sedangkan amoi memapah Lucy kekereta. Fuh! Honda beb! Aku hempaskan Ricky kat belakang kereta dan menolong lulu terkial kial memapah Lucy.Aku menyuruh lulu ambil beg tangan didalam dan aku bereskan si Lucy nie.....Sewaktu aku letak kan Lucy ketempat duduk belakang kain gaun yang dipakainya tersingkap hinggakan nampak jelas cipapnya.Fuh! boleh tahan tembam.Aku jeling tiada orang.... Apalagi aku ramas kejap cipap yang tembam tuh.Emmmmmmmm geram aku.Buah dada si Lucy lebih besar dari lulu...Emmmmmmm aku tak ketinggalan meramas buah dada Lucy sekali.Tak puas aku singkap baju Lucy dan coli sekali.. Fuh! buah dada yang agak besar tuh membuatkan batangku naik semula.Aku lepaskan geram aku jilat sekejap dan meramas sepuas puasnya.Bila aku tengok Lulu datang aku betulkan semula cam biasa.

Berderum laju aku menuju ke hotel........Dihotel aku menyuruh lulu booking room dan aku memapah Ricky dan Lucy naik.Bila sudah selesai aku meminta diri pada lulu tapi sebelum tu aku nak tumpang mandi bab baju dan badan aku berbau arak.Lulu setuju lantas menyuruh aku mandi dulu nanti dia hantar tuala....Aku apa lagi mandilah.........sedang aku syok mandi tiba tiba aku dipeluk dari belakang.Aku menoleh Lulu??????? Lulu kata Boleh i join u mandi.......Aku kata suka hati u lah... Dengan perlahan dan satu satu baju yang dipakai nya jatuh kelantai.....Kini Lulu tidak ada seurat benang pun berada dibadannya.Fuh! kini mataku memandang puas puas badan yang montok didepan mata.Aku senyum Lulu pun senyum dan terus memeluk badan ku.Air panjut yang agak panas men yirami kedua badan....Aku mengucup bibir lulu ,lulu membalas kuncupan dan tangan aku mula merayap mencari dua gunung yang tegak berdiri.Aku meramas lembut kedua buah dada lulu.Lulu memeluk memaut tengkuk aku agar jangan dilepaskan.Batangku mula berdiri perlahan lahan hinggakan menyentuh cipap lulu.Lulu merintih keenakkan Ahhhhhhhhh iksssssssss......... Kini dari bibir mulutku turun perlahan keleher dan berhenti di dua gunung yang tegang.Puting lulu yang
kemerahan dan tegang aku jilat.Mengeliat Lulu bila dijilat sedemikian.Tangan ku mula mencari tempat baru.merayap rayap dicelah celah kelengkang.......Sebelah tangan ku meramas pangkal buah dada lulu dan lidahku terus menjilat jilat putting buah dada yang terus tegang dan mengeras. Ahhhhhhhh i like it.............pls do again......... rintih lulu ketelinga aku.Aku capai tangan lulu agar memegang batangku.Wow! big......sambil tersenyum.......Aku senyummmmm.

Aku membaringkan lulu di tub mandi dan mengakangkan kedua kakinya.Peh! tembam betul cipap lulu hinggakan ternaik biji yang tak bersunat panjang......Aku membenamkan jari aku kedalam cipap lulu.....Ahhhhhhhhh iksssssssssssssssssssss rintih lulu.Aku geram dengan keadaan ini.Aku jilat cipap lulu hinggakan ternaik naik punggung dia keatas.Sedangkan jari aku tarik masuk tarik kedalam cipap lulu.Sampai satu ketika lulu mengejang keras... Ahhhhhhhh...................... iks............................ Makin banyak air yang keluar dari cipap lulu.Tahulah aku yang lulu dah game over (klimax) Aku hulurkan batamgku kemulut lulu. Lulu mengulum batang ku macam mengulum ais krim..... Dia mainkan lidah nya kekolam yang mula mengeluarkan cecair.......Agak gelojoh lulu menhisap batang ku hinggakan aku bagai tak jejak kaki dilantai.......Tiba tiba aku lak merasa nak keluar air mani.Lulu perasan perubahan aku. Lantas dia menyedut sekuat kuat hati..... Aku tak tertahan lagi critttttt critttt terpancut air mani aku kedalam mulut lulu.Lulu menelan airku dan memainkan lidahnya dikepala batangku.Terenjut enjut kakiku menahan nikmat......Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku mengeluh. Lantas aku dan lulu mandi dan tertidur diatas katil tanpa memakai satu baju pun...

bersambung...................

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar