Kamis, 23 Februari 2012

Isteriku Jelita Dan Manja

Malam Pertama. Hatiku rasa berdebar tidak terhingga. Maklumlah selama ni penat aku menahan rasa. Dibah, isteriku memang jelita dan manja orangnya. Selama kami bercinta dan bertunang, batang aku ni asyik kerass jer bila melihat Dibah. Semua mengenai Dibah menarik perhatian aku. Wajahnya yang comel, senyumnya yang manis... kulitnya yang putih gebu... rambutnya yang panjang.. pendik kata kalau Dibah ada depan mata aku, batang aku ni memang terus tegang. Apatah lagi Dibah ni montel orangnya. Badannya berisi, sendat terutama di bahagian punggung dan dada.Si Dibah ni suka menyeksikan dirinya. Suka dia pakai baju ketat-ketat. Low cut pulak tu. Kalau dia keluar dengan aku masa kami bercinta atau masa bertunang... meleleh airliur aku melihat sebahagian pangkal buah dadanya yg tersembul dari T-shirtnya yang nipis dan ketat tu. Gerammm aku menahan perasaan. Rasa nak ramas jer tapi aku tahankan saja. Aku malu sebenarnya nak buat apa-apa. Aku takut tak pasal-pasal Dibah marah pulak. Aku sayangkan Dibah so aku tahankan saja perasaan tu. Hmmm menderita jugak jiwa aku menahan gelora perasaan dan nafsu bila berhadapan dengan Dibah.Hemm... Dibah manja orangnya. Kalau dia merengek mak datuk... terus aku jadi cair...ada masa berjam-jam aku boleh bergayut dengan Dibah kat talipon. Suara dia yang manja tu buat aku stim. Selalu aku talipon Dibah sebelum tidur. Batang aku tegang jer mendengar suara manja Dibah.. alahai Dibah, kerana Dibah aku tak tahan... sampai aku dapat wet dream jer selalu. Semuanya kerana Dibah.So malam ini malam pertama aku dengan Dibah. Aku siang-siang dah menunggu Dibah di bilik tidur, atas katil. Suasana romantis sekali dengan cahaya lampu yg samar-samar di kiri-kanan katil. Dibah agaknya di bilik air.Aku terbaring. Terasa gembira sekali kerana kini Dibah yang kusayangi menjadi isteriku dan milikku. Tiba-tiba aku tercium bau wangi. Dibah tercegat disisiku dengan pakaian tidur yang tipis. Terbeliak mata aku melihat Dibah.. terpegun dengan kejelitaan Dibah. Dia memandangku dengan senyuman yang sungguh menggiurkan. Abang.. sepatah kata yang sungguh perlahan dan manja keluar daripada bibirnya. Aku terus bangkit, terus memeluknya erat-erat. Bau Dibah harum dan wangi. Dadaku menyentuh dada Dibah yang pejal. Batangku menyentuh 'pussy' Dibah. Aku terasa batangku menegang.Dalam keadaan berdiri, aku kucup bibir Dibah. Terasa manis sekali kucupan itu. Terus aku hisap kedua bibirnya atas dan bawah. Dibah memejamkan matanya. Membiarkan saja aku memperlakukan apa saja kepadanya. Kemudian aku mula meneroka ke dalam mulutnya. Lidah Dibah ku kulum dan ku sedut. Tangan ku membuka kutang bajunya satu demi satu...kami masih berciuman. Baju Dibah tanggal ke lantai. Dibah bogel di depan mataku. Aku yang hanya berkain pelikat kemudian turut sama bogel. Badan kami yg tidak berpakaian menyentuh antara satu sama lain. Kehangatan badan Dibah dan badanku terasa sungguh memberahikan.Perlahan-lahan, sambil mencium Dibah tanpa henti di dahi, bibir, pipi dan lehernya, tanganku mengusap-ngusap buah dada Dibah yang bengkak itu. Ku usap-usap buah dada Dibah kanan dan kiri perlahan-lahan. Jejariku mencari-cari puting Dibah. Puting Dibah yang kecil itu ku picit-picit perlahan. Kedua-dua putingnya ku picit dan ku gentel sehingga kedua-duanya tegak, seolah-olah bunga yang kembang mekar. Dibah merengek perlahan keseronokan. Batangku makin keras, nafsu ku makin menyala. Nikmat sungguh terasa tetapi kutahan juga.Perlahan-lahan aku merebahkan Dibah di katil. Kedua dadanya yang besar dan menegang itu kelihatan indah dalam cahaya yang samar-samar. Aku pun terus meramas-ramas buah dada Dibah... ku uli-uli kedua-dua dada yang tegang itu. Dibah merengek kelemasan. Puting Dibah ku gentel kanan dan kiri...Dibah tak tahan... aku pun tak tahan... kehendakku selama ini kuturutkan. Terus aku melekapkan bibirku di puting kanan Dibah...aduhhh sedapppnyaaaa.... ku tarik-tarik puting Dibah perlahan-lahan dengan bibirku. Kemudian ku jilat-jilat sekeliling puting Dibah. Seterusnya aku isap dan nyonyot. Kanan dan kiri puting Dibah, aku isap, sedut, nyonyott sepuas-puas hatiku. Dibah mengerang kesedapannn...Batang aku tegangg dan kerass... perlahan-lahan aku meletakkan batangku di hadapan 'pussy' Dibah. Aku usap-usap gua 'pussy' Dibah dengan batangku. Dibah tak tahan lagi. Dia memegang batangku dan menolak masuk batangku ke dalam 'pussy'nya. "Tak tahan bang...cepat bang" bisiknya perlahan...Akupun segera menekan batangku perlahan-lahan masuk dalam 'pussy' Dibah. Dibah mengerang kesedapan. Aku tekan lagi sikit, Dibah mengerang. "Sakit bang". Akupun tekan perlahan-lahan... sambil tekan aku terus meraba buah dada Dibah. Ku usap... ku ramas.... ku sedut...memang buah dada Dibah kunci nafsu Dibah. Makin aku gomol makin bernafsu si Dibah. Terus kutekan batangku. Makin dalam... Dibah sakit... tapi kuteruskan... sehingga separuh batangku masuk ke dalam gua Dibah. Kemudian penerokaan aku hentikan kerana kesian kat Dibah... aku terus memuaskan nafsunya dengan menjilat sekeliling 'pussy' Dibah... kumasukkan lidahku di dinding pussy Dibah... Dibah mengeranggg........ air mani keluar dari lubang pussy Dibah... semuanya kujilat dan telan.... Aku nak puaskan Dibah. Biar dia kepuasan....Seranganku masih kepada buah dada Dibah. Memang aku suka sangat buah dada Dibah, aku letakkan kepalaku di antara kedua buah gunungnya... sedappp.....Kemudian aku letakkan batangku antara dua dada Dibah... ku kepitkan batangku dengan dada Dibah... kemudian aku terus terpancut... tak dapat ku tahan lagi nafsu berahiku... itulah cerita malam pertama aku... hehehe... tak dapat masuk semua.... separuh jer... tapi aku tak kisah... lubang pussy Dibah milik aku.... bila2 masa aku boleh meneroka, batangku akan menjadi tetamu lubang pussy Dibah... lagi dan lagi dan lagi ...

1 komentar:

  1. [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
    [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
    [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

    [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
    [#]PORN|melayu luncah video
    [#]PORN|lucah awek bertudung

    [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
    [#]PORN|awek bertudung telanjang
    [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


    [#]PORN:pepek luncah awek
    [#]PORN:luncah video terbaru
    [#]PORN:gambar gambar luncah

    [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
    [#]PORN:video rogol awek
    [#]PORN:awek di rogol jejaka
    [#]PORN:rogol awek melayu

    [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
    [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
    [#]PORN|Video bogel awek arab dance



    [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
    [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
    [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
    [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


    [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
    [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
    [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
    [#]PORN|spy cam awek bogel

    [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
    [#]PORN|awek bogel sangap batang
    [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

    [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
    [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
    [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
    [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

    [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
    [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
    [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

    [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
    [#]PORN|melayu luncah video
    [#]PORN|lucah awek bertudung































































































































































































































































































































































    BalasHapus